piątek, 11 listopada 2016

Uśmiechnij się! Mamy piąteczek! :D #2

Hej kochani!
Dawno mnie nie było - wybaczcie, ale nienawidzę i nie potrafię, pisać na siłę :( Nie miałam weny, więc nie pisałam, jednak dziś napłynęła ona do mnie wielką falą :D
Przypomniałam sobie o serii, której pierwszy post możecie przeczytać TUTAJ oraz postanowiłam ją kontynuować.  na piątkową dawkę humoru :D






Przegryw życia ;-; 
...
XD


Nie mam ZIELONEGO POJĘCIA skąd te obraźliwe memy..
Wiele osób tęskni już za Obamą :( Tylko cóż, sami są sobie winni, skoro niektórzy głosowali na Selenę Gomez :/

Co jak co, ale to serio musi być motywujące! Tylko nie jestem pewna czy byłabym w stanie się skupić na nauce, mając przed oczami batoniki wystające zza kartek. Lub w ogóle powstrzymać się przed ich zjedzeniem :D



Uważajcie na swoje słowa przy kasie... Nigdy nie wiadomo jak bardzo dosłownie i na poważnie zostaną odebrane ;)



To ja tak bardzo >>>> 



Pozdrawiam fanów Teen Wolfa i Harry'ego Pottera ;D Nie możecie zaprzeczyć iż podobieństwo jest wręcz uderzające XD


To jest ciut creepy, a więc i mieści się w moim poczuciu humoru ;-;

Chyba nie trzeba tu niczego komentować - Sparrow robi swoje ;D Powiem jedynie, że pod moim tweetem z tym zdjęciem było wiele rt :D

Przedstawiam Wam jedyny model Kostki Rubika jaki może zdołałabym ogarnąć ;P


Może nie powinnam, ale... ŚMIEJĘ SIĘ TAK BARDZO XD



TAK. XD x20
 Mój zasób śmiesznych zdjęć z czasem tylko rośnie i rośnie, więc bądźcie czujni za tydzień :)))) + Każdy ma inne poczucie humoru - pamiętajcie <3
...
Nijak nie mogę się powstrzymać XD:


*Jeśli znudziła Wam się wersja Shawna, grana co 5 minut w radiu ;)
Do następnego!


12 komentarzy:

  1. Tyga wygląda lepiej z twarzą Kylie niż z własną XD świetny post xd

    http://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trump rozwalił wszystko xD Widzę, że śmieszą nas podobne rzeczy :D

    Zapraszam do siebie: http://absolutnieniekreatywna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hah fajny post, poprawiłaś mi humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahha się uśmiałam :D
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na siłę nie warto pisać :) Dobrze zrobiłaś, że przeczekałaś ten czas. Super, że wena wróciła ;) Hahahah prawie wszystko jest bardzo śmieszne. Najlepsze to z kasjerką :D Dzięki, że mnie pozdrawiasz (fanka TW) Też Cię pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha bardzo fajny post :D Humor poprawiony natychmiastowo :D
    Podoba mi się ta seria.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha super seria

    zapraszam do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe świetne zdj ;D Pierwsze dobre. ,,Wyświetlone" xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre obrazki (i komentarze) rozbawiły mnie do łez;p

    OdpowiedzUsuń

☀ Wasze komentarze wywołują ogromny uśmiech na mojej twarzy ☀
☼ O ile twój komentarz to nie spam z przyjemnością odwiedzam twojego bloga ☼
☾ Jeśli mój blog/post Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji ☾