piątek, 30 września 2016

Uśmiechnij się! Mamy piąteczek :D #1

Hej kochani!
Wytrwaliśmy całe 5 dni roboczych - należy Nam się odpoczynek, rozrywka na ten weekend :D Właśnie stąd pojawił się dzisiejszy wpis - by poprawić Wam humor i przygotować na nadchodzący weekend ;)
Mam w planach aby ,,Uśmiechnij się! Mamy piąteczek :D" stało się swego rodzaju, co tygodniowym ,,rytuałem" na blogu, ale to zależy już tylko od Was ;)

***


Patrząc na ten gif szczerzę się jak głupia do ekranu i jednocześnie strasznie mi żal tego biednego dzieciaka :D  Nie mniej jednak - za każdym razem gdy na niego spojrzę, od razu poprawia mój nastrój ;)



W zasadzie sama nigdy nie mogłam zrozumieć jak za selfie stick (czyt. kawałek plastiku z uchwytem na końcu), można  zapłacić nawet ok. 100 zł... Nie ma się więc co dziwić facetowi, a wręcz trzeba pogratulować mu niebywałej kreatywności :D



Niektórzy w te piątkowe wieczory czują się nieco bardziej samotni od innych - taka podusia sprawdzi się idealnie ;) Może sama sobie taką sprawię? Doskwiera mi samotność ;P



Patrząc na to widzę 2/3 lasek z instagrama, ale mimo to nie mogę sobie za nic przypomnieć jaką nazwę nosi ta ,,poza"... Słyszałam coś tam o słowiańskim przysiadzie etc. ale to raczej nie to ;) {oświećcie mnie w komentarzu, jeśli wiecie} 
Jedno jednak wiemy na pewno - Mona Lisa poderwała się z miejsca bo poczuła pragnienie zostania TAMBLR GERRRRLLL. Zasłaniając pół twarzy, przynajmniej nie widać tego przerażającego spojrzenia :D



Ten zaś oto krótki filmik/gif, ukazuje to jak mniej więcej wyglądają moje próby bezinwazyjnego odkręcenia butelki ;) Serio ona to ja, ja to ona ;D



I na koniec - piosnka, którą powinien znać każdy, czyli ,,Orki z Majorki" :D To piosenka, od której w żadnym wypadku się nie uwolnicie, więc ostrzegam :D


ILOŚĆ UŚMIECHNIĘTYCH OD UCHA DO UCHA PYSIEK W POŚCIE, BYŁA ZAMIERZONA :D
NO DALEJ - UŚMIECHNIJ SIĘ - MAMY WEEKEND :D !




7 komentarzy:

  1. Super, poprawiający humor post :D Ten pierwszy gif mnie rozwala (w pozytywnym sensie oczywiście) dalej nie mogę przestać się uśmiechać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gif z tym dzieciaczkiem i kotkiem <3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol mnie przeraził ten kot :D haha :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi jak znajomi śpiewali tą piosenkę :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. haha kot wskakujący temu dziecku jest bezcenny:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha az zaczelam sie smiac patrzac sie na mine tej malej dziewczynki z butelka az przypomnialy mi sie momenty kiedy tez tak mialam wiele razy haha! Po to ze kiedys jak wracalam z zakupow butelka mojej (ukochanej) coca coli spadla mi na ziemie i zrobila sie dziura nie dosc ze powstala fontanne to tak "uciekala" ze biegalam jak glupia za ta butelka, haha! Wtedy nie bylo mi do smiechu no ale! :D
    Mam nadzieje ze powstanie to taka mala seria bo naprawde poprawilas mi humor! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń

☀ Wasze komentarze wywołują ogromny uśmiech na mojej twarzy ☀
☼ O ile twój komentarz to nie spam z przyjemnością odwiedzam twojego bloga ☼
☾ Jeśli mój blog/post Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji ☾