wtorek, 20 września 2016

Paczuszka od firmy Coloris za sierpniową aktywność na blogu Inveo

Hej kochani!
Dziś pokażę Wam, co udało mi się wygrać na blogu Inveo za aktywne czytanie i komentowanie treści przez nich zamieszczanych:D Zdradzę Wam również jak Wy możecie zgarnąć taką oto paczuszkę od firmy Coloris ;)

To co interesuje Was zapewne najbardziej, czyli zawartość paczuszki, która prezentuje się następująco:




5 pełnowymiarowych produktów firmy Laura Conti i Inveo, które tak naprawdę, (między innymi) tworzą jedną markę - Coloris. Jak widać na załączonym obrazku, zostałam obdarowana produktami pielęgnacyjnymi. Co do reszty asortymentu tej marki (choć nie jestem w 100% pewna), wydaje mi się, że również są to kosmetyki pielęgnacyjne + w sprzedaży są także lakiery do paznokci.
Z produktami tej marki nie miałam jak dotąd do czynienia, jednak wiem, że dostępne są w stałej ofercie w Drogerii Natura i Rossmannie ;)


Z bardziej ,,płaskich" produktów w moje posiadanie wpadły maseczki: do twarzy i dłoni, oraz pomadka ochronna o smaku/zapachu czekoladowym ;P 


Jeśli zaś chodzi o te dwie niepozorne buteleczki... Jedna z nich pełna jest lotionu do demakijażu oczu, a druga zmywacza do paznokci.


Ogółem - z nagrody jestem naprawdę zadowolona. Przyszła do mnie niespodziewanie, w zaskakująco szybkim czasie + do momentu otwarcia nie miałam pojęcia co znajduje się w środku :D Wszystkie 5 produktów z pewnością przetestuję, a najbardziej kusi mnie ta bezkaloryczna czekoladowa pomadka ochronna :D Chyba nie muszę mówić dlaczego ;)

Teraz przejdźmy do części, w której mówię JAK można wygrać na blogu taką oto niespodziankę. Otóż jedyne co musicie zrobić, to poświęcić chwilkę wolnego czasu co dwa, trzy dni; na przeczytanie i skomentowanie postów na stronie Inveo. Innymi słowy - liczy się Wasza aktywność. Lista wybranych, najaktywniejszych czytelniczek publikowana jest na początku każdego miesiąca.

MAŁA RADA : Komentuj także starsze posty z bloga - one tak samo się liczą ;) To właśnie udzielanie się pod starszymi wpisami zapewniło mi tytuł jednej z najaktywniejszych czytelniczek bloga Inveo :D

Więc jak? Chętni na małą dozę rywalizacji, radość z zasłużonej wygranej i testowanie świetnych produktów :D ? Wszystko to dostępne na wyciągnięcie ręki :D Do następnego!
   



3 komentarze:

  1. Firma posiada wspaniałe produkty do ust i paznokci :) z tego ich znam i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm nie znam tej firmy ale bardzo mnie zaciekawił balsam do ust
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☀ Wasze komentarze wywołują ogromny uśmiech na mojej twarzy ☀
☼ O ile twój komentarz to nie spam z przyjemnością odwiedzam twojego bloga ☼
☾ Jeśli mój blog/post Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji ☾