niedziela, 11 września 2016

5 moich ulubionych autorek opowieści na Wattpadzie #5MyFav

Hej Kochani!
Bazując na statystykach wnioskuję iż lubicie posty z serii #5MyFav, więc postanowiłam umilić Wam dzisiejszą niedzielę takim właśnie wpisem :) 
Dziś #5MyFav jest zestawieniem 5 autorek-użytkowniczek portalu Wattpad, których twórczość, szczególnie przypadła mi do gustu. 
Przybliżę Wam najpierw w skrócie, czym jest WATTPAD.

To przede wszystkim idealne miejsce do czytania książek autorów mniej znanych (lub całkowicie nam nieznanych), jak i tworzenia własnych opowieści. Ludzie tacy jak my, w różnym przedziale wiekowym, publikują swoje historie. Ich prace są dostępne dla wszystkich użytkowników Wattpada, a ocena i sława książki zależy od jakości napisanych słów. Od sławy danego opowiadania, w dużej mierze zależy również okładka książki, wbrew przysłowiowemu ,,nie oceniaj książki po okładce"...
Opowieści jest mnóstwo w przeróżnych kategoriach, jednak najpopularniejsze są te, określone mianem "fanfiction" z celebrytami w rolach głównych.

Historię, która nam się spodoba możemy nagrodzić tzw. votes, czyli ,,gwiazdkami":




Wattpad jeszcze rok czy dwa lata temu nie był zbyt popularny. O jego istnieniu wiedziało niewielu. Zmieniło się to kiedy, użytkownicy korzystający z tego oto portalu zaczęli odnosić sukces; przykładowo wydawali książkę. Jedną z takich osób była nasza PEPE, czyli autorka ,,Cienia". 

I tak, "skrócone" przedstawienie portalu, okazało się nie być aż tak krótkie...
Whatever.
Przejdźmy w końcu do moich ulubionych autorek z Wattpada. Postaram się nie pisać o nich zbyt dużo, by ten post nie był tasiemcem ;) O i z góry przepraszam, że niektóre screeny nie są aktualne, ale robiłam je już jakiś czas temu ;) Nie będę sytuować autorek na poszczególnych miejscach, gdyż każda z nich zasługuje na pierwsze miejsce <3





 ๑ 


@Szarada
Z prac Szarady najbardziej polubiłam ,,Plotkarę",,Good Enough" mam w biblioteczce. Największą popularnością cieszy się jednak opowieść ,,Darling, Ill jump with you" , która została wydana.
To chyba samo w sobie, dowodzi temu, że książka jest fenomenalna.





@pennylane_7

Czas przed przeczytaniem tej historii i po, mogę oddzielić ogromną, grubą, czarną krechą. ,,Bumper cars" tak naprawdę zmieniło mój sposób myślenia i postrzegania wielu rzeczy. Może i nie jest pełne akcji; szalonych pościgów czy krwawych potyczek, ale za to idealnie ujmuje nasze życie i uczucia jakie częto nami kierują. Gwarantuję Wam, że zakochacie się od pierwszego rozdziału. 




@fakelilou
Idealnie wyważone słowa, świetne fabuły i lekkość pióra charakteryzują tę autorkę. Bardzo podobało mi się jej ,,Worship".



@luke-hemings
Uwielbiam ,,Prank text" tej autorki całym swym sercem i duszą. Jej teksty, dialogi  w opowiadaniu, relacja Luke'a i Michael'a to wszystko to jakiś tęczowy masakrator <3 Oczywiście w najpozytywniejszym tego słowa znaczeniu ;D
Karolina ma tak niesamowite poczucie humoru, którym dzieli się z nami w opowiadaniach, że pozostaje się go od niej tylko uczyć ;)



@YourLittleBoo
"Ostatni będą pierwszymi" jest tu idealnym podsumowaniem. Moją ostatnią, jak i niezaprzeczalnie ulubioną autorką na Wattpadzie jest Your Little Boo. Jej książki są jak pięknie zapakowane cukierki, z bardzo smaczną zawartością ;) Kocham twórczość, którą publikuje jak i właśnie te niesamowite okładki. Jej wszystkie prace wchłaniam dosłownie jak Sponge Bob, a końcówka zawsze pozostawi w mojej głowie zamęt. Przykładowo, kiedy czytałam ostatnie rozdziały ,,Just a Game", moja głowa raz po raz wybuchała, z każdym dialogiem czy akcją. A wierzcie mi, akcji w tym ff nie brakuje :D







I tym oto "wybuchowym akcentem" żegnam się z Wami :D Tak, tak, wiem -  muszę nieco popracować nad swoją zabawnością ;-;
Dałam Wam masę lektur na to niedzielne popołudnie - od was zależy czy i ile ich przeczytacie :) Do następnego! 





3 komentarze:

  1. Na pewno sprawdze Twoich ulubiencow, niektore brzmia ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkuu myślałam, że w internecie znam już wszystko a tym czasem o tej platformie nie miałam bladego pojęcia ;o Jednak wydaje się bardzo fajna, zaraz wejdę poszperać jak to działa i sprawdzę przy okazji Twoich ulubieńców bo na pewno są warci uwagi :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałaś dodać, że owa aplikacja jest bardzo uzależniająca:/
    Nie kojarzę ich z wyjątkiem perełki- Your Little Boo. Uwielbiam ją, a jej pracę pochłaniam szybciej niż tabliczkę czekolady.
    Zastanawia mnie teraz jedno- Czy dałam Ci już kiedyś follow?

    OdpowiedzUsuń

☀ Wasze komentarze wywołują ogromny uśmiech na mojej twarzy ☀
☼ O ile twój komentarz to nie spam z przyjemnością odwiedzam twojego bloga ☼
☾ Jeśli mój blog/post Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji ☾