piątek, 26 sierpnia 2016

,,Wielki powrót", czyli znów będę męczyć Was postami ;)

Hej Kochani!
Wakacje się kończą, a ja od czerwca nie dodałam żadnego posta...
Powodem były sprawy rodzinne i ogólnie rzecz biorąc blog miał zostać usunięty bądź zawieszony. Jako że jednak mam do niego, do Was, zbyt wielki sentyment - wróciłam. Niczego nie obiecuję, nie wiem czy wpisy będą pojawiały się regularnie, ale postaram się. Jeśli uznam, że nie dam rady po prostu zrezygnuję. Do, mam nadzieję, następnego posta!



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że wracasz, wrzesień tak chyba działa na ludzi bo ja też opublikowałam notkę po kilkumiesięcznej przerwie! :D

    personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☀ Wasze komentarze wywołują ogromny uśmiech na mojej twarzy ☀
☼ O ile twój komentarz to nie spam z przyjemnością odwiedzam twojego bloga ☼
☾ Jeśli mój blog/post Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji ☾