poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Wszystko odwróciło się przeciwko mnie :/ + Nowa seria: #5MyFav

Hej kochani!





Muszę przełożyć wyzwanie. Naprawdę bardzo Was przepraszam, ale jestem w tym tygodniu tak zawalona sprawdzianami, że po prostu nie dam rady. Dzisiaj miałam mieć sprawdzian z religii, jutro mam z chemii, w środę z angielskiego a w czwartek poprawę z fizyki :/ 
Muszę przypilnować tych ocen, bo malutkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego, więc chcę to wszystko jak najlepiej ,,wyciągnąć" ;) Sami rozumiecie.
Poza tym pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza. Czuję jakby była jesień a nie wiosna :/ A ciężko jeździć na rowerze/biegać w deszczu.



W ramach przeprosin ogłaszam (jak to genialnie brzmi), że ruszamy z serią #5MyFav :D 
Pomysł pojawił się ot tak, w mojej głowie kiedy przeglądałam swoje ulubione konta na Twitterze :)
Seria będzie złożona z 5 postów. Nie będą pojawiać się jeden po drugim, ponieważ stałoby się to monotonne. Post z tej serii będzie pojawiać się mniej więcej co dwa ,,normalne" posty, np. :
Post z serii #5MyFav 
Inny post
Inny post
Post z serii #5MyFav 
Inny post
I tak dalej...

#5MyFav, czyli 5 moich ulubionych. Mam w planach zrobić takie TOP 5 m.in. książek i kont na TT, ale to już zobaczycie wszystko w swoim czasie ;) 

Jeszcze raz Was przepraszam, mam nadzieję, że rozumiecie. Wyzwanie na pewno odbędzie się tyle, że w późniejszym terminie :) Do następnego :)

Ps. U góry moja ulubiona ostatnio piosenka, świetnej Halsey <3
Ps.II. podoba Wam się ten szablon czy może proponujecie coś innego?




                                                ¤ Nietypowa ¤

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, czekam na posty z niecierpliwością :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) Czekam na posty :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało. Sama Cię rozumiem, również chcę ''podciągnąć'' oceny.. Wiadomo każdy chce mieć jak najlepsze.. Czeka mnie jeszcze kilka sporych testów w tym tygodniu ;// Świetny pomysł z tą serią, czekam na posty ;**
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł z tym #5MyFav. Czekam z niecierpliwością na te wpisy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno uda Ci się wyciągnąć te oceny :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że bedziesz miała bardzo dobre oceny. Powodzenia na sprawdzianach :)
    Szablon podoba mi się bardzo!
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu jest tak pięknie! :)
    Jeden z najlepszych bloga o tej tematyce, w końcu mogę napisać coś tutaj bo mam konto i nawet stworzyłam swój:)
    Może będzie tak samo świetny jak Twój
    Zapraszam
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona ma cudowne piosenki.
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w ten banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, czekam na kolejne wpisy :)
    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry pomysl!!
    zapraszam do mnie http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, czekam ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podoba Twój nagłówek! Jest świetny. Powodzenia na tych sprawdzianach, ja również miałam ich w tym tygodniu wyjątkowo sporo. ;/ Oj tak, byłoby to monotonne. Fajnie, że tak urozmaicasz swojego bloga. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. O świetna seria!
    Uwielbiam czytać wpisy tego typu, wiec nie mogę się doczekać, aż ją zaczniesz.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry pomysł z #5MyFav :) I dobrze robisz, że nie każdy taki post po sobie tylko z przerwami. Będą bardziej wyczekiwane :)
    Powodzenia na sprawdzianach :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczęście zakończyłam już rok szkolny, i mam chwile wolnego !:) Powodzenia w poprawie ocen :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☀ Wasze komentarze wywołują ogromny uśmiech na mojej twarzy ☀
☼ O ile twój komentarz to nie spam z przyjemnością odwiedzam twojego bloga ☼
☾ Jeśli mój blog/post Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji ☾