piątek, 29 kwietnia 2016

5 moich ulubionych kont na Twitterze #5MyFav

Hej kochani!
W tej serii nie mogło zabraknąć postu związanego z Twitterem, ponieważ uwielbiam ten serwis społecznościowy. Kocham ludzi, którzy tam są, kocham te wszystki wspaniałe hashtagi, konta... Twitter jest czymś naprawdę wspaniałym i inspirującym. Portal to jednocześnie całkowite przeciwieństwo Facebook'a, i to chyba właśnie dlatego tak bardzo lubię spędzać na nim czas. 
Chcę Wam przedstawić teraz tylko 5 moich ulubionych [rodzajów] kont na Twitterze, pomimo iż jest ich dużo, dużo więcej ;)









@ZnakiJako







@ZnakiZodiaku  
1. Zdecydowanie moje ulubione konto, a raczej konta, bo jest parę podobnych, czyli Znaki Zodiaku Jako . Nie wiem nawet do końca dlaczego, ale te konta potrafią mnie wręcz pochłonąć. Albo inaczej: każdy tweet ,,przeznaczony" dla ryb wsiąkam niczym SpongeBob. Jest w nich coś takiego, że za każdym razem wracam po więcej ;) 
Pojawiają się tam tweety z dobiorem np. outfitu, okularów, dedykowane każdemu ze znaków. Sami zobaczcie, ale ostrzegam - mnie w pewien sposób uzależniły :D



 ๑ 




2. Nie mogło zabraknąć rzecz jasna popularnego konta LMAO , które na TT funkcjonuje już od ponad dwóch lat! To się nazywa siła twitterowiczów :D
Niezmiennie z tą samą świetną ikonką przedstawiającą uśmiechniętą Jesy.

PRZYKŁADOWY TWEET:



 ๑ 



3. YOLO BITCHES , czyli dziewczyna ze świetnym poczuciem humoru :D Jej konto to po prostu goal. No i te cudowne jednorożce na headerze *-*

PRZYKŁADOWY TWEET:




 ๑ 



4. Konto, na którym co drugi tweet daje #RT, czyli twoje doświadczenia ;) Tweety są na zasadzie: robiłeś to/miałeś tak - #RT.

PRZYKŁADOWY TWEET:




  ๑ 



5. sad suka z nutką sarkazmu i czarnego humoru. Pozycja obowiązkowa każdego twitterowicza i nie tylko.
PRZYKŁADOWY TWEET:





 ๑ ๑  ๑ ๑  ๑ 

To by było na tyle moi mili. Zachęcam do odwiedzenia kont dziewczyn na Twitterze, bo są nieziemskie :D  I jak podoba Wam się pierwszy post z serii #5MyFav? Może następny w tematyce filmowej...? Jakieś propozycje ;) ? 
Mam nadzieję, że wypoczniecie w ten weekend majowy i wrócicie w pełni sił :D
Do następnego!





                                                ¤ Nietypowa ¤



31 komentarzy:

  1. Cudowny post! :)
    Świetne konta, na pewno je odwiedzę, możesz być pewna.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post, mega konta !

    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre konta na pewno odwiedze bo trzy mi wpadły w oko :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te konta. Musze je zobaczyć! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)
    Obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś sama miałam Twittera. Nie polubiłam tego portalu za bardzo.. Ale te konta wyglądają bardzo ciekawie, kto wie może znowu założę Twittera :D
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam Twittera, ale chętnie założę. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam Twittera, ale zachęciłaś mnie do tego portalu, świetne konta :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? mamy twittera, ale na niego po prostu nie wchodzę, już nikt z moich znajomych nie korzysta, więc ja też. Po za tym nie mam co robić, a posty mogę dodać na facebooka. Lecz fajne profile i chętnie wpadnę na nie.
    mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam konta :D kiedyś miałam ale usunęłam :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super konta, ciekawy post!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam Twittera i chyba nigdy nie założę, bo jakoś mi się to nie podoba...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam konta na twitterze, więc nikogo nie obserwuję :P

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute post. :)

    p.s. thanks for following me, follow you too ;)

    Brina xoxo,
    ♥ SweetStyle ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe konta, wcześniej o nich nie słyszałam :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post dear! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie posiadam konta na tym portalu ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam Twiterra, ale za to mam instgram i tam śledzę moje ulubione konta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż zachęciło do założenia Twittera. Fajne konta. Jakoś nigdy się nim nie interesowałam ale chyba zacznę. Ciekawy post :)

    Mój Blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odwiedziłam konta, fajne wpisy, ciekawie prowadzone :))
    Obserwujemy wspólnie? Pozdrawiam :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam Twittera... Ale jak by miała to pewnie moim ulubionym byłaby ostatnia propozycja

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej KAsiu :)
    Ja tweetera zalozylam kilka ladnych lat temu ale jakos rzadko z niego korzystam, nie mam czasu stety/ niestety :)
    Czesciej jednak korzystam z fecabooka, jest dla mnie praktyczniejszy :)

    Obserwuje Cie rowniez i dziekuje za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam!

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam każde z tych kont doskonale i na większość bardzo często zaglądam. Jedynie rzadko wchodzę na te ze znakami zodiaku, mam wrażenie, że nic stamtąd kompletnie do mnie nie pasuje haha (panna). Z tego typu kont o wiele bardziej podoba mi się i jest do mnie dopasowane @/itsagirlgame :)

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zodiaki, o dziwo, u mnie bardzo często ,,pasują" :D
      Chętnie zerknęłam na to konto i muszę powiedzieć, że jest naprawdę niezłe. Fotografie są piękne, co drugą zapisuję ;)

      Usuń
  23. Ciekawy post. Sama mam konto na Twitterze jednak nie jestem tam wcale aktywna. Od czasu do czasu tam tylko zaglądam i niestety nie mam jakichś szczególnie ulubionych kont.
    Pozdrawiam.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam twittera :) Nie moja bajka. Również obserwuje :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnie 3 mistrzowskie! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. https://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

      Usuń
  27. Zawsze chciałam mieć Twittera, ale nikt mnie nie obserwował, więc usuwałam.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy post! bardzo podoba mi sie twoj blog, a najbardziej muzyka <3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://justemsi.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń

☀ Wasze komentarze wywołują ogromny uśmiech na mojej twarzy ☀
☼ O ile twój komentarz to nie spam z przyjemnością odwiedzam twojego bloga ☼
☾ Jeśli mój blog/post Ci się spodobał, zachęcam do obserwacji ☾